Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquamvolutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation
1
Dator, mobil eller surfplatta
Använd en dator/mobil/surfplatta och logga in till ditt samtal via din webbläsare.
2
Kamera och mikrofon
Innan samtalet startas måste du ge webbläsaren tillgång till din kamera och mikrofon. Gäller även för chatt- och röstsamtal, men där behöver du aktivt stänga av kameran vid samtalet.
3
Samtalet påbörjas
Du kan ansluta till samtalet i plattformen när din behandlare startar mötet. OBS, första gången du loggar in går det inte logga in tidigare än 2 timmar.
Viktigt inför samtalet
Försäkra dig om att din webbläsare alltid är uppdaterad
Se till att ha interuppkoppling med minst 10mbit
Om du använder wifi – sitt så nära routern som möjligt
Använd hörlurar för att undvika rundgång
Testa gärna din utrustning innan samtalet här.
Tekniska frågor?
Det kan finnas olika orsaker att man ibland upplever tekniska problem när man ska ansluta till ett samtal med sin behandlare. Här har vi samlat tips och råd på vad som kan orsaka problemen och hur du kan lösa dem.